محل تبلیغات شما

فهرست ایده‌های تبلیغاتی

جهت انجام متون تبلیغاتی بايد ، ابتدا به بررسی کالا، مخاطب و هدف تبلیغ پرداخت سپس روشی را که مناسب انجام این تکلیف است بکار گرفت .در زیر فهرستی از این آگهی‌ها مشاهده می‌شود كه ميتواند الهام بخش براي دست يافتن به ايده هاي جديد باشد

  • http://izaco.ir/wp-content/uploads/2019/05/A2D6C14B-0743-4BAE-95F6-510EA2576CD4-213x300.jpg

 

۱-آگهی پرسش آمیزسوالی را در عنوان مطرح می‌کند و در متن به آن جواب می‌دهد.

۲-آگهی آزمایشیمتن به ارائه یک آزمایش می‌پردازد و خواننده آزمایش را انجام می‌دهد. پاسخ‌های او نشانگر این نکته است که آیا محصول و یا خدمات ارائه شده با نیازهای او سازگاری دارند یا خیر؟

۳-آگهی خبرییک محصول جدید را معرفی می‌کند و یا خبری جدید و هیجان‌انگیز در مورد کالایی قدیمی را به اطلاع می‌رساند.

۴-آگهی مستقیمبه معرفی صریح و بی‌حاشیۀ واقعیت‌ها می‌پردازد.

۵-آگهی غیر مستقیمبا عنوانی مبهم به منظور برانگیختن کنجکاوی خواننده طراحی شده است و خواننده را به خواندن متن تشویق می‌کند.

۶-آگهی جایزه‌دهنده: وعدۀ یک جایزه در قبال خواندن آگهی را می‌دهد.

۷-آگهی دستوری: به خواننده دستور می‌دهد که به حرکت در آید

.http://izaco.ir/wp-content/uploads/2019/05/657372623493.5a88448a5a97d-300x200.png

۸-آگهی بها و ارزش-و از کجا بخریم:حراج را اعلام می‌دارد. محصول را توصیف می‌کند. بها و تخفیف را ذکر کرده، به خواننده محل خرید کالا را معرفی می‌کند.

۹-آگهی مدل-چرابه معرفی دلایلی که بایستی کالایی خریداری شود، می‌پردازد.

۱۰-آگهی‌ای که به صورت نامه نوشته می‌شود.

۱۱-قبل از و بعد ازبه نمایش تحولی که پس از مصرف محصول ایجاد شده است، می‌پردازد.

۱۲-گواه: مصرف‌کننده و یا فرد معروفی از یک کالا تعریف می‌کند.

 

http://izaco.ir/wp-content/uploads/2019/05/jurassic-300x212.png

۱۳-تاریخچهداستان مفصل موفقیت یک کالا را شرح می‌دهد.

۱۴-آگهی اطلاعات مجانیبه فرستادن بروشور، جزوه و سایر اطلاعات مجانی می‌پردازد.

۱۵-داستانیبه نقل داستانی در ارتباط با افراد و کالا می‌پردازد.

۱۶-موج جدیداز طرح‌های گرافیکی مدرن برای جلب توجه استفاده می‌کند.

۱۷-شناسایی خوانندهعنوان برای شناسایی مخاطب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۱۸-آگهی اطلاعاتیاطلاعات مفیدی را که در اثر استفاده از کالا می‌توان بدست آورد، در اختیار خواننده می‌گذارد.

۱۹-آگهی مکانینمایاندن محصول در محل‌های غیر معمول برای برجسته کردن تنوع و مفید بودن و در دسترس بودن آن

۲۰-شخصیت‌های داستانی: که تمرکز خود را بر روی شخصیت‌های داستانی مثلاً غول سبز متمرکز می‌سازد.

هنر يك ارتباط خوب با دیگران و تاثير آن دربازاريابي

فهرست ایده‌های تبلیغاتی

هفت نکته کلیدی در بازاریابی جهانی

آگهی ,می‌کند ,خواننده ,می‌پردازد , به ,می‌دهد ,و یا ,را که ,که به ,کالا را ,معرفی می‌کند

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها